Dział pomocy

Wybierz interesujący Cię dział

Jak stworzyć nowe zlecenie transportowe?

Dane zlecenia

  1. Otwórz Zlecenia w menu głównym
  2. Kliknij NOWE ZLECENIE
  3. Uzupełnij dane; możesz je później edytować
  4. W polu Numer referencyjny możesz podać numer, za pomocą którego będzie mógł zidentyfikować zlecenie
  5. Kliknij DODAJ

Ustalanie punktów trasy

Po utworzeniu Twoje zlecenie będzie widoczne w liście zleceń jako szkic, możesz teraz kontynuować jego konfigurację, ustalając punkty trasy:

  1. Otwórz Zlecenia w menu głównym
  2. Wybierz zlecenie z listy
  3. W menu, które pojawiło się nad treścią wybierz Trasa
  4. Kliknij Dodaj punkt trasy i wypełnij niezbędne dane
  5. Po dodaniu punkt trasy pojawi się na liście
  6. W ten sam sposób określ wszystkie punkty wyładunku i załadunku na trasie

Dodawanie towarów / załadunek

Po dodaniu punktów załadunku i wyładunku, możesz określić towary, które mają być przetransportowane:

  1. Otwórz ZLECENIA > TRASA
  2. Wybierz punkt załadunku z listy
  3. W oknie po prawej stronie ekranu pojawi się lista towarów do załadowania w tym punkcie załadunku; jeśli nie dodałeś żadnych towarów powinna być pusta
  4. Kliknij DODAJ TOWAR, określ jego parametry
  5. Po kliknięciu DODAJ towar zostanie dodany do tego punktu załadunku w

Dodawanie towarów / wyładunek

  1. Otwórz ZLECENIA > TRASA
  2. Wybierz punkt wyładunku z listy
  3. W oknie po prawej stronie ekranu pojawi się lista wszystkich towarów, które mają być załadowane na trasie całego przejazdu.
  4. Klikając znacznik po lewej stronie, określ towary, które mają być wyładowane w tym punkcie wyładunku. Towar przeznaczony do wyładunku powinien być podświetlony na zielono
  5. W ten sam sposób określ punkty wyładunku dla wszystkich towarów na trasie

Uwaga! Aby poprawnie skonfigurować zlecenie transportowe, wszystkie zładowane towary muszą mieć swoje miejsce wyładunku

Przypisanie zlecenia do kierowcy

Po skonfigurowaniu danych zlecenia, punktów załadunku i wyładunku i towarów, możesz zakończyć proces tworzenia nowego zlecenia, przypisując zlecenie do kierowcy, który ma je wykonać.

  1. Wejdź w Zlecenia i wybierz zlecenie z listy
  2. Przejdź do karty Status zlecenia
  3. Kliknij przypisz do kierowcy i potwierdź akcję, żeby zlecenie zostało wysłane na aplikację kierowcy.

Uwaga! Jeśli przycisk przypisania zlecenia nie jest aktywny, oznacza to, że nie zlecenie nie zostało w pełni skonfigurowane. Upewnij się, że określiłeś wszystkie wymagane dane zlecenia oraz miejsca załadunku i wyładunku towarów.